close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

סכיני שף לחוויית בישול אחרת – איך לבחור אותן ואיך לשמור עליהן לטווח ארוך

מערכת שורשט חשוון, תשפא27/10/2020

במרבית המקרים, אחת מהדרישות הכי חשובות של אנשי הבישול הבייתי, היא רכישה של סכיני שף איכותיות.

תגיות:
המטבח הוא הלב הפועם של כל בית בישראל. ככל ואתם מבלים יותר שעות בישול במטבח, כך יותר קל לכם להבין מה היא המשמעות של מטבח שעונה על כל הצרכים שלכם, וכך אתם יוצאים למסע שדרוגים של כל האלמנטים החשובים לכם. במרבית המקרים, אחת מהדרישות הכי חשובות של אנשי הבישול הבייתי, היא רכישה של
סכיני שף איכותיות. למרות שאתם לא חלק מצוות הבישולים של מסעדה מקצועית, חשוב לכם לעבוד עם סכיני שף מצוינות, על מנת לשמור על רמת גימור ללא חת, בכל מנה שאתם מכינים, אפילו בבית.

ארבעה טיפים מעולים לבחירת סכיני שף מנצחות
בשביל לבצע רכישה מושכלת של סכיני מטבח, מומלץ לחשוב על ארבעת הפרמטרים הבאים ולשכלל אותם לכדי ההחלטה הנכונה ביותר לצרכים שלכם:
1. סוג החיתוך – יש הבדל מהותי בין סגנונות החיתוך השונים, טכניקות החיתוך ובעיקר בין המוצרים השונים אותם אתם עתידים לחתוך. אין דין סכין חיתוך בשר, כדין סכין לחיתוך לחמים ואתם צריכים להבין את זה עוד לפני שאתם מתחילים לחפש את המוצר שלכם. במידה ואתם רוצים לרכוש סכין שתתאים לחומרי הגלם הקבועים במטבח שלכם.
2. גודל הסכין – בחנו את הגודל של הסכין שאותה אתם רוצים לרכוש, בהתאם לנוחות החיתוך ולגודל היד שלכם. אל תוותרו על התחושה, מפני שהיא זו שקובעת את מידת ההנאה שלכם מתהליך ההכנה של האוכל.
3. ידית האחיזה – אם ידית האחיזה יוצרת יציבות ליד שלכם, יהיה לכם הרבה יותר קל לשמור על חיתוך ישר ולמנוע מצב של חיתוך לא אחיד.
4. המתכת – ככל שמדובר על מתכת איכותית יותר, הסכין שלכם תשמר בצורתה, בחדותה ובאיכותה למשך שנים ארוכות יותר. כמובן שאתם יכולים להשחיז את הסכין וכך לשמור על שגרת התחזוקה הדרושה לה, אבל המרכיבים הבסיסיים של המתכת יאפשרו שימוש נוח במיוחד אם אתם רוצים להפוך את המטבח לממלכה שלכם ולהיות שם כמה שיותר זמן.

בחירה שמתאימה לחוויית הבישול שלכם
כל מה שאתם צריכים לעשות בשלב הזה, על מנת לאפשר לעצמכם להפוך את חוויית הבישול במטבח הבייתי לאידיאלית, הוא למצוא סכיני שף לא פחות ממושלמות שיכולות לסייע לכם. ועל כן, תהליך החיפושים חייב להתחיל מפנייה אל חנויות הבישו המקצועיות, אל מותגי הסכינים המוכרים, ואל הספקים שאיתם יהיה לכם הכי נוח לעבוד. אבל, במקרה ואתם לא מצליחים למצוא את המוצר הנכון ביותר שלכם, שווה לעצור לרגע אחד ולפנות לעזרתם המקצועית של מומחים בתחום הבישול או ייצור הסכינים. מתוך ידע וניסיון רב שנים, הם יוכלו לעזור לכם לענות על כל השאלות שלכם ולמצוא את סכין המטבח הכי נוחה והכי טובה שאתם יכולים לחשוב עליה, למטבח שלכם.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה